Administratorem serwisu https://www.forestcam.pl/ (dalej: Serwis) jest jego właściciel: dzikaknieja.pl Wojciech Kurtyka, NIP: 8691777645, REGON: 120560789, Sułków 605, 32-020 Wieliczka (dalej: Administrator), e-mail: [email protected].
Użytkownik korzystając z Serwisu akceptuje jego regulamin.
Umożliwianie korzystania z Serwisu jest usługą świadczoną drogą elektroniczną przez Administratora na rzecz Użytkowników, w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, poz. 1204, z późń. zm.), które odbywa się na mocy umowy zawieranej pomiędzy Administratorem, a Użytkownikiem oraz na podstawie Regulaminu.
Celem Serwisu jest rejestracja fotopułapek (dalej: Urządzenia) wraz z możliwością zgłoszenia i udostępnienia w Serwisie informacji o ich ewentualnej kradzieży. Może to ułatwić rozpoznanie kradzionych Urządzeń oraz zwiększyć szanse na ich odnalezienie, jeśli takie Urządzenia zostały zarejestrowane w Serwisie, a także zgłoszono ich kradzież.
Użytkownik może zarejestrować wyłącznie Urządzenia będące jego własnością lub co do których posiada inny tytuł prawny (np. leasing, najem).
Użytkownik może zarejestrować dowolną liczbę Urządzeń oraz wnioskować o zmianę ich statutu.
Wszystkie decyzje o rejestracji Urządzeń, zmianie statusu, przerejestrowaniu czy zgłoszeniu kradzieży w serwisie są weryfikowane przez Administratora Serwisu i to on podejmuje ostateczną decyzję o ich zatwierdzeniu.
Dodawanie wpisów i przeszukiwanie bazy jest bezpłatne. Administrator ma prawo w przyszłości wprowadzić ewentualne opłaty za korzystanie z Serwisu.
W celu dodania Urządzenia do rejestru lub zgłoszenia przerejestrowania należy podać numer seryjny lub/i numer IMEI Urządzenia, a także Imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu oraz przesłać zdjęcie potwierdzające posiadanie Urządzenia.
W celu zgłoszenia kradzieży Urządzenia należy dokonać potwierdzenia własności Urządzenia, poprzez podanie numeru seryjnego lub/i numer IMEI urządzenia, opisać okoliczności zdarzenia, a także wskazać Imię i nazwisko, adres e-mail i numer telefonu podane przy rejestracji Urządzenia, jeżeli zostało ono wcześniej zarejestrowane. Przesłanie dodatkowego dowodu w postaci np. zdjęcia z widocznym numerem seryjnym i/lub IMEI przyspieszy proces weryfikacji. Ostateczna decyzja w przedmiocie rejestracji Urządzenia należy do Administratora.
Urządzenie po zatwierdzeniu przez Administratora zostaje dodane do bazy Serwisu. Od tego momentu można wyszukać je w rejestrze po podanym numerze seryjnym lub IMEI. Dane osobowe zgłaszających Urządzenia nie są udostępniane do wglądu w bazie Serwisu.
Zgłoszenie kradzieży Urządzenia jest weryfikowane przed Administratora. Po pozytywnym zatwierdzeniu zgłoszenia, status Urządzenia zostaje zmieniony na „skradziony”.
Serwis umożliwia także przerejestrowanie Urządzenia na innego użytkownika np. w przypadku jego sprzedaży. Może tego dokonać obecny właściciel Urządzenia lub nowy właściciel w przypadku braku otrzymania sprzeciwu przez poprzedniego właściciela.
Dane przekazane przez stronę bazy fotopułapek pozostają tylko do wiadomości Administratora i ewentualnie odpowiednich służb Państwowych.
Osoba, która udostępniła swoje dane rejestrując lub przerejestrowując fotopułapkę w bazie wyraża zgodę na kontakt z nią ze strony Administratora lub służb państwowych, mające na celu odnalezienie właściciela Urządzenia lub uzyskania informacji w przedmiocie zbycia Urządzenia i jego przerejestrowania.
Zasady przetwarzania danych osobowych zostały opisane w polityce prywatności.